درآمد هنگفت همراه اول از ارسال تکراری پیامک !

این اتفاق در نوع خود یک رکورد جالب هم به شمار می‌رود، آنهم برای شرکتی بورسی که درآمد هنگفتی از محل مکالمات مشترکان همراه اول از آن خود می‌کند.
گفته می‌شود که ۸۵ میلیون و ۶۰۰ هزار سیم کارت توسط اپراتور اول تلفن همراه در کشور در سال‌های اخیر توزیع شده که باید بدان ۷.۷ میلیون سیم کارت جدید در ۱۰ ماهه امسال را هم افزود.
ازاین رو، با ارسال مجدد پیامک قبض دیماه، تعداد زیادی از مشترکان همراه اول، طبیعتا نسبت به پرداخت دوباره قبض مبادرت ورزیده‌اند.
با کمی اغماض می‌توان پذیرفت که این رخداد، شوخی یا جدی، درآمد هنگفتی را به جیب غول ارتباطات سیار در کشور سرازیر ساخته است.
حال، این زمزمه در بین مشترکان همراه اول شکل گرفته که گویا همراه اول با ارسال مجدد پیامک قبض، درآمد هنگفتی هم به جیب زده است.
شایدهم سامانه ارسال پیامک قبض مشترکان دچار اختلال جدی شده هرچند که با توجه به توضیح کامل شرح پرداخت در پیامک ارسال شده نمی‌توان این فرضیه را پذیرفت.
تعداد زیادی از مشترکان همراه اول در تماس با «نسیم آنلاین» از این اقدام همراه اول دچار سردرگمی شده و خواستار پیگیری این موضوع شده‌اند.
یک مشترک همراه اول هم گفته که با دریافت مجدد این پیامک به خطا افتاده و قبض ۱۰۶ هزارتومانی پرداخت شده دیماه را امروز پرداخت کرده و از اینکه تکلیف آن رقم واریز بلامعلوم است ابراز نگرانی کرده است.
تا اینجای کار، هیچ توضیح روشنی از ناحیه همراه اول برای این اقدام شرکت ارتباطات سیار ارایه نشده اما هرچه که است ارسال پیامک مجدد برای خیل عظیم مشترکان یک دردسر بزرگ آفریده است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:نسیم

کدخبر: 242779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟