100 میلیارد تومان بودجه برای تجهیز آتش نشانی های تمام کشور

رکنااقتصادی: محمد مهدی مفتح همچنین  اظهار کرد: در یکی از مصوبات عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه 96 در مجلس سازمان تامین اجتماعی مکلف شد که کل دریافتی از بیمه شدگان را که در حوزه درمان دریافت می کند، در حساب مستقلی متمرکز کرده و تنها صرف درمان بیمه شدگان کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: در مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق بودجه دولت مکلف شد که اقدامات مختلف لازم را برای تثبیت و افزایش حقابه ایران از رود هیرمند انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی12 روز بررسی بودجه به طور کامل انجام شد و تلاش می کنیم فردا بتوانیم گزارش مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه را میان نمایندگان توزیع کنیم چراکه طبق آئین نامه داخلی مجلس 10 روز باید فرصت باشد بعد از انتشار گزارش تا طرح در صحن علنی مجلس، این ده روز را پس از اتمام دهه فجر و جشن های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم بودجه را در صحن علنی بررسی کنیم.

وی یکی از تفاوت های بودجه مصوب کمیسیون تلفیق با متن لایحه بودجه 96 را افزایش بودجه استان ها عنوان کرد و افزود: حدود  9 هزار میلیارد تومان بر مبلغ  16.8 میلیارد تومانی که دولت در بودجه استان ها پیش بینی کرده بود، اضافه شد که رقم قابل توجهی بود.

 

 

کدخبر: 241912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟