کیان تایر نفس می کشد / کارگرانش کار می کنند

رکنا اقتصادی به گزارش "شاتا" :مهندس محمد رضا نعمت زاده با بازدید از شرکت سبلان گستر تهویه در احمد آباد مستوفی ، گروه صنعتی سدید کارخانه تولید لوله و تجهیزات و کارخانه کیان تایر چهار دانگه از نزدیک در جریان تولید و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

گفتنی است شرکت سبلان گستر تهویه یکی از شرکت های بزرگ سیستم های تهویه مطبوع در ایران است که در زمینه تولید سیستمهای تهویه مطبوع و سردخانه (چیلر، پکیج یونیت آبی و هوائی، هواساز، ایرواشر، برج خنک کننده، کندانسور آبی و هوائی، یونیت هیتر، فن کویل سقفی و زمینی، داکتد فن کوئل و کوئل آب گرم و بخار و سردخانه فعالیت می کند.

همچنین گروه صنعتی سدید با نیم قرن سابقه، بنیان گذار صنایع ماشین سازی و تولید لوله و پروفیل و ریخته گری نیز از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت مورد بازدید قرار گرفت.

این شرکت با انجام پیمانکاری عمومی در زمینه های نفت، گاز، آب، انرژی، شکر و تولید لوله های قطور انتقال نفت، گاز و آب با فناور یهای روز آمد، متنوع و توسعه فعالیت و مشارکت در صنایع مرتبط ، فعال است.

بازدید از مراحل نجات کیان تایر ورشکسته /کارگران با امیدواری کار می کنند

لازم به ذکر است که کارخانه کیان تایر سومین واحدی که نعمت زاده صبح امروز ازآن بازدید کرد ، از واحدهای ورشکسته شهرستان اسلامشهر بود که در دولت یازدهم احیا شد.کیان تایر در سال 87 با وجود مشکلات فراوان وخطر تعطیلی تحت پوشش هیات حمایت از صنایع قرار گرفت.وزیر صنعت ، معدن و تجارت سپس در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران که در فرمانداری اسلامشهر در حال برگزاری است شرکت کرد.

 

  

 

کدخبر: 237667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟