رکنا اقتصادی : محمد ناطق ضمن اشاره به برگزاری موفق سه دوره نظرسنجی برندهای محبوب در سالهای گذشته، از برنامه‌های گسترده اطلاع‌رسانی این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. وی افزود: این جشنواره به عنوان یک رویداد بزرگ ملی توسط شرکت فناوران نواندیش ویژن و با مشارکت و حمایت جامعه علمی، سازمانها و نهادهای مرتبط و رسانه‌ها برگزار می‌گردد.

در ادامه هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی جشنواره ضمن اشاره به نتایج ارزشمند برگزاری این نظرسنجی در سالهای گذشته، عنوان کرد: در سال جاری نیز برندهای محبوب مردم، پس از انجام نظرسنجی گسترده مردمی که در بستر اصلی ابزارهای دیجیتالی، در گروه های مختلف کالا و خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام خواهد شد و پس از انتخاب مردم نهایتاً طی مراسمی در هفته اول اردیبهشت ماه سال 96 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی خواهند شد.

وی افزود: به کلیه برندها توصیه می‌کنیم تا ضمن همراهی با برنامه‌هایی که دبیرخانه جشنواره برای نظرسنجی تدارک دیده است، با اطلاع‌رسانی مناسب به مشتریان وفادار خود و دعوت از آنها جهت رای دادن در نظرسنجی، هواداران را به اعلام حمایت از برند محبوب‌شان دعوت کنند. همچنین جوایز ارزشمندی از طرف دبیرخانه جشنواره برای تعدادی از هواداران برندهای محبوب در نظر گرفته شده است که همزمان با جشن پایانی اهدا خواهد شد. قابل ذکر است سایت رسمی جشنواره به آدرس IranTopBrands.org به عنوان پایگاه اصلی اجرای نظرسنجی و نیز اطلاع‌رسانی اخبار مورد استفاده خواهد بود.

منبع :پول نیوز 

 

کدخبر: 235449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟