واگذاری ۸۳۹ واحد مسکونی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در آئین واگذاری ۸۳۹ واحد مسکونی به مددجویان، اظهار داشت: ۷۸۰ واحد از این مسکن ها با مشارکت خیران احداث و تکمیل و ۵۹ واحد مسکونی، برای خانواده های تحت حمایت خریداری شده است.

کریم زارع در این مراسم با اشاره به زیربنای ۶۰ تا ۷۰ متری واحدهای مسکونی، ادامه داد: این واحدها با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و خیران همچنین با پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض تکمیل و به مددجویان واگذار شده است. 

وی با تاکید به تامین مسکن مددجویان در روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، افزود: این تعداد پروژه مسکونی با مساعدت بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان توسط کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران، گروه های جهادی و سایر سازمان ها خریداری، احداث و تکمیل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: در صورت مساعدت بنیاد مسکن و تامین زمین مورد نیاز مددجویان متقاضی، با ارائه وام های قرض الحسنه و صدور مجوزهای لازم، می توانیم درخصوص احداث و خرید واحدهای مسکونی برای خانواده های تحت حمایت اقدام کنیم.

گفتنی است؛ به صورت همزمان در سراسر کشور بیش از ۳۳هزار مسکن مددجویی با حضور رئیس جمهور واگذار شد که از این تعداد، ۸۳۹ واحد با مشارکت خیران، خریداری، احداث، تکمیل و به مددجویان استان اصفهان واگذار شده است. همچنین در سال ۱۴۰۲ برای تعداد ۲ هزار و ۲۰۵ واحد مسکونی مددجویان نیز تعمیر و بازسازی انجام شده است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 990118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟