انفجار خودروی مرد کاشانی+ عکس

روح الله فدائی افزود: شب گذشته در ساعت ۲۱:۲۷ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز انفجار در یک خودروی پژو ۴۰۵ در انتهای خیابان آیت الله یثربی(راه آهن)، آتش نشان های ایستگاه شماره چهار این سازمان با دو دستگاه اطفائیه سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش رکنا، فدائی گفت: شدت انفجار به حدی بود که موج ناشی از آن موجب مصدوم شدن راننده و همچنین سوختگی آن شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد و خودرو نیز خسارت‌های قابل توجهی دیده بود.

مدیر روابط عمومی سازمان تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از شهروندان اقدام به نصب غیراستاندارد سیستم گاز مایع در خودروهای خود می نمایند که دراین امر موجب حوادث ناگواری دراین زمینه شده است.

وی تاکید کرد: گاز مایع به دلیل سنگین تر بودن از هوا قدرت انفجاری بالاتری نسبت به گاز CNG دارد و حتی می‌تواند خطرات انفجاری بیشتری نسبت به بنزین هم داشته باشد.

سخنگوی سازمان توصیه کرد: با توجه به اینکه شهر کاشان فاقد جایگاه سوخت LPG می‌باشد، شهروندان از نصب کیت این گاز بر روی خودروهای خود خودداری نموده و با نصب غیراستاندارد آن، سلامت جان و اموال خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

وی در پایان گفت :سازمان آتش نشانی بارها نسبت به غیراستاندارد بودن این گونه سوختگیری ها اطلاع رسانی نموده اما متاسفانه عده ای از شهروندان با نصب غیراستاندارد این تجهیزات و عده ای دیگر با فروش و شارژ کپسول های مایع به این خودروها خطرات بی‌شماری را برای خود و دیگران فراهم می‌آورند.

کدخبر: 735908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟