ترخیص ١٢١ نفر از مبتلایان اصفهانی به کرونا در اصفهان

به گزارش رکنا، آرش نجیمی در خصوص آمار مبتلایان و بهبودیافتگان بیماری کوید ١٩ در مناطق و شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ٩۴٢ مورد بستری در بیمارستان داریم، طی ٢۴ ساعت گذشته نیز ١٧۵ مورد مشکوک جدید در مراکز درمانی بستری شده‌ و ١٢١ نفر نیز خوشبختانه ترخیص شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: آمار فوت‌شدگان متعاقبا اعلام خواهد شد و همچنین آمار مبتلایان و بهبودیافتگان نیز به تفیک شهرستان، جنسیت و سن نیز به‌صورت هفته‌ای یکبار اعلام خواهد شد.

وی درخصوص هزینه‌های انجام شده برای بیماران مبتلا به بیماری کوید ١٩، عنوان کرد: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درحال محاسبه هزینه‌ها برای افراد به‌صورت روزانه است و میانگین هزینه درمان افراد برای هر روز نیز اعلام خواهد شد.

نجیمی افزود: به دلیل این‌که وضعیت بیماران متفاوت است و برخی نیاز به مراقبت ویژه دارند و بستری در ICU دارند ولی بقیه تنها در بخش ایزوله مراکز بستری می‌شوند، هزینه‌ها برای هر شخص متفاوت است؛ کل هزینه‌ها برای بیماران از تشخیص تا درمان و نگهداری رایگان است و بعدها از بیمه‌ها دریافت خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: بیمارستان‌های خصوصی تنها درصورتی که از بیماران بستری خودشان کسی مبتلا به این بیماری شود، از او نگهداری خواهند کرد، در غیر این‌صورت بیماری از بیرون به بیمارستان خصوصی منتقل نخواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 554902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟