شهردار جدید گلپایگان معرفی شد

به گزارش گروه سیاسی رکنا ، حسین زاهد در گفت‌وگویی اظهار کرد: پنج شنبه در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر و با رأی اکثریت اعضای شورای شهر یحیی عیدی بیرانوند به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.
وی افزود: در بین افرادی که رزمه خود را به شورای شهردار فرستاده بودند شورای شهر عیدی بیرانوند را با توجه به رزمه کاری به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب کردند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: عیدی بیرانوند در کارنامه کاری خود سابقه 28 سال خدمت در سمت‌های مختلف از جمله شهردار شهر خرم آباد، درود، بهارستان دارند و اکنون در سمت معاون مالی شهرداری کرمانشاه مشغول خدمت هستند که پس از طی مراحل قانونی در شهرداری گلپایگان مشغول فعالیت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با حکم وزارت کشور محمدرضا توسلی که به عنوان سرپرست فرمانداری بوئین میاندشت در مدت هفت ماه مشغول بود، به عنوان فرماندار این شهرستان ابقا شدند.
پس از انتخاب علیرضا قربانی به عنوان سرپرست شهرداری براساس رایزنی شورای شهر با افراد واجد شرایط محمدرضا توسلی که سرپرست فرمانداری بوئین میاندشت بودند با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شدند اما با حکم وزارت کشور در سمت فرمانداری بوئین میاندشت ابقا شدند و شورای اسلامی شهر گلپایگان در بین افراد واجد شرایط که قبلا رزمه برای سمت شهرداری فرستاده بودند، عیدی بیرانوند را امروز به سمت شهرداری گلپایگان انتخاب کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟