روغن چاق کننده صورت

بسیاری از افراد دوست دارند صورت چاق داشته باشند بدون اینکه وزن شان افزایش یابد. برخی از روغن ها در داشتن  صورت چاق بسیار تاثیر دارند. اگر دوست دارید بدانید چطور می توان صورت چاق داشت این مطلب را دنبال کنید. روغن زیتون از روغن های موثر در صورت چاق است. همچنین روغن خراطین موجب می شود که افراد دارای صورت چاق باشند.

به گزارش رکنا ، روغن زیتون سرشار از اسید های چرب ضروری است که پوست را نرم و مرطوب می کنند.

از روغن زیتون برای لایه برداری و روشن شدن پوست نیز می توانید بهره بگیرید.

برای چاقی صورت و گونه با روغن زیتون کافی است روزی دوبار روغن زیتون را روی گونه های خود بریزید و به آرامی ماساژ دهید این راه برای چاق شدن صورت در یک هفته امکان پذیر است.

چاق کردن صورت و گونه ها با روغن خراطین

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت به عنوان یک ماده افزایش دهنده جریان خون و چاق کننده در طب سنتی شناخته شده است.

از خواص روغن خراطین به عنوان یک چاق کننده صورت استفاده می شود به این طریق که باعث افزایش جریان خون در آن ناحیه می شود و هنگامی که خون رسانی در آن ناحیه زیاد شود در نتیجه مواد مغذی بیشتری به پوست می رسد و به پر شدن صورت کمک زیادی می کند.

برای بهره مند شدن از خواص روغن خراطین برای چاق شدن صورت بایستی روزی یکبار صورت و گونه خود را با روغن خراطین آنقدر ماساژ دهید تا کاملا سرخ شود و بعد پارچه ای خیس روی آن بگذارید.

اگر بخواهید چاقی صورت بدون بازگشت و سریع داشته باشید می توانید از روغن خراطین روزی 3 بار استفاده کنید.

روغن های ماساژ مفید برای چاقی صورت

روغن آووکادو

روغن خراطین (روغنی بسیار موثر برای افزایش حجم)

روغن بادام

روغن نارگیل (ضد آفتابی طبیعی نیز به شمار می‌رود)

روغن قلم

استفاده از روغن های گفته شده ممکن است در برخی از افراد سبب بروز حساسیت شود. برای پیشگیری از این منظور باید شرایط فیزیکی بدن فرد در نظر گرفته شود و در صورت بروز علائم آلرژیک از مصرف آنها پرهیز شود.

کدخبر: 699896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟