این استایل تابستانی مردان را جذاب تر می‌کند!+تصاویر

هر فصلی پوشش مناسبِ خودش را می‌طلبد. اکنون با رسیدن فصل گرما اینکه چه استایلی در تابستان مناسب است دغدغه‌ای‌ست که خانم‌ها و آقایان درگیر آن هستند. چه لباسی بپوشید که علاوه‌بر راحتی و سبکی و خنک‌بودن، شیک و زیبا هم باشد و مانند همیشه خوش‌لباس باشید. در این مقاله توصیه‌هایی برای شما خوانندۀ روزچینی داریم؛ مواردی که با رعایت آن‌ها متفاوت از فصل‌های دیگر ظاهر خواهید شد.

توجه به اینکه چه نوع استایلی در تابستان مناسب شماست شاید غیر از خودتان موردِتوجه خانم‌ها هم باشد، که البته همین‌طور است! مردان دوست دارند بدانند خانم‌ها چه نوع استایلی را می‌پسندند و در هر فصلی چگونه لباس بپوشند.

شلوار سفید

اولین گزینه پیشنهادی، پوشیدن شلوار سفید است. منظورمان شلوارهای مدل راسته یا جذبی‌ست که با انواع لباس‌ها قابل ست‌شدن باشند. این نوع شلوارها برای استفاده کژوال، رفتن به دانشگاه و حتی محل کار شما بسیار مناسب خواهند بود. جنس شلوار ممکن است جین یا کتان باشد که معمولاً از جنس کتان به‌دلیل خنک‌بودنش بیشتر استقبال می‌شود.

پیراهن گلدار

پوشیدن پیراهن‌های گلدار و طرحدارِ آستین‌کوتاه برای استفاده روزمره و دورهمی‌های دوستانه در تابستان پیشنهادی جذاب است. بهتر است این مدل پیراهن را با شلوار ساده و یکدست و ترجیحاً مشکی بپوشید.

کت‌مردانه با رنگ‌های پاستلی

در تابستان استفاده از کت‌وشلوارهای مردانه با رنگ پاستلی بسیار عالی‌ست. رنگ‌های پاستلی رنگ‌هایی هستند که در میانۀ چرخه رنگ‌ها قرار دارند و کمی کمرنگ‌تر از رنگ اصلی‌شان هستند؛ مثل صورتی، کرم، آبی آسمانی و سبز کمرنگ. این سبک رنگ‌ها برای فصل تابستان مناسب هستند و به آقایان توصیه می‌کنیم رنگ کت خود را از سری رنگ‌های پاستلی انتخاب کنند.

دستمال‌گردن تابستانی

به جوان‌ترهایی که اهل مد هستند پیشنهاد می‌کنیم از دستمال‌گردن‌های تابستانی استفاده کنند. استفاده از این اکسسوری استایلشان را جذاب‌تر خواهد کرد. با تیشرت و بلوزهای تک‌رنگ، دستمال‌گردنی طرحدار ببندید و نتیجه را خودتان ببینید.

کلاه تابستانی لبه‌دار

یکی از اکسسوری‌ها کلاه است که تأثیر به‌سزایی در جذابیت استایل هر مردی دارد و نمی‌توان منکر این مسئله شد. برای روزهای گرم تابستان از کلاه‌های لبه‌دار بزرگ برای انواع استایلتان بهره ببرید، به‌خصوص هنگامی که در جمع دوستانتان حاضر می‌شوید.

عینک آفتابی رنگی

استفاده از عینک‌های آفتابی رنگی در دهه نود بسیار پرطرفدار بوده و امروزه این سبک عینک مجدداً مورد استقبال افراد قرار گرفته است. شما هم از قافله عقب نمانید و عینکی با این سبک برای تابستانِ پیشِ رو تهیه کنید.

 

کدخبر: 394361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟