کاربردهای مدل های مختلف کفش زنانه را بشناسید/زنان شیک پوش بخوانند+تصاویر

کفش پاشنه‌بلند زنانه از جمله کفش‌هایی‌ست که خانم‌ها برای تکمیل استایل خود به‌خصوص برای مجالس و مراسم از آن استفاده می‌کنند. حتماً تا‌به‌حال از نظر ظاهری متوجه شده‌اید که این مدل کفش دارای انواع مختلفی‌ست و هر کدام کاربردهای منحصربه خود را دارد.

بدون شک هر خانمی کلکسیونی از انواع کفش‌ پاشنه‌بلند را در جاکفشی خود دارد که در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف برای سِت‌کردن با انواع تیپ و لباس‌های مجلسی پوشیده می‌شوند. اصول انتخاب کفش برای لباس مجلسی به مواردی مانند قد شخص، مدل لباس، رنگ آن، قد لباس مجلسی و نوع مراسمی که در آن شرکت می‌کنند بستگی دارد. حالا با دانستن نام مدل‌های مختلف کفش پاشنه‌دار می‌توانید انتخاب بهتری برای استایل خود داشته باشید.

Kitten یا پاشنه‌سه‌سانت

کفش پاشنه بلند سه سانتاین مدل کفش که به کفش پاشنه‌سه‌سانت معروف است، برای استایل کژوال و استفاده روزمره خانم‌هایی که اهل پوشیدن کفش تخت نیستند بسیار مناسب است. کفش مدل Kitten را با شلوار جین یا کتان می‌توان پوشید و با شلوار پارچه‌ای هم ترکیب جذابی را تشکیل می‌دهد.

Pumps یا کفش کلاسیک

کفش کلاسیک که یکی از پُرکاربردترین مدل‌های کفش پاشنه‌بلند زنانه است، حداقل هفت سانتی‌متر پاشنه دارد که پاشنه از محل اتصال کفش به پاشنه تا رسیدن آن به زمین باریک‌تر می‌شود. این مدل کفش برای انواع لباس مجلسی مناسب است و اکثر خانم‌ها ترجیح می‌دهند که با‌توجه‌به رنگ لباسشان کفش کلاسیک مناسب با آن را خریداری کنند. مدل کلاسیک برای ست‌شدن با کت‌‌وشلوار زنانه هم ایده‌آل است.

Wedge یا کفش لِژدار

کفش پاشنه بلند لژداراین مدل کفش برای کسانی مناسب است که هم دوست دارند با کفش پاشنه‌بلند، کشیده و بلندقد شوند و هم برایشان پوشیدن کفش پاشنه‌‌بلند سخت است. انواع مدل‌ کفش لژدار به شما این امکان را می‌دهد که حتی برای روزهایی که از صبح بیرون از خانه هستید، آن‌ها را بپوشید، بدون آنکه اندکی احساس خستگی یا کمردرد کنید.

از دست ندهید: مدل شال و روسری بستن برای سلایق و شرایط گوناگون

Stilettos یا کفش ده‌سانت

خانم‌هایی که به‌هیچ‌وجه از پوشیدن کفش پاشنه‌دار خسته نمی‌شوند، می‌توانند کفش‌هایی با حداقل ده‌سانت پاشنه را به پا کنند، اما حقیقتاً پوشیدن این کفش‌ها جرئت می‌خواهد. البته برای لباس‌های مجلسی مدل ماهی و ماکسی و به‌خصوص در مراسم عروسی، پوشیدن این مدل کفش جلوۀ لباستان را دوچندان خواهد کرد.

Cone یا پاشنه‌تخم‌مرغی

این مدل، یکی از راحت‌ترین مدل‌های کفش‌ پاشنه‌بلند زنانه است که در گذشته بسیار پُرطرفدار بوده است. ارتفاع پاشنه آن از سه تا پنج سانتی‌متر است. کفش پاشنه‌تخم‌مرغی برای استفاده روزمره خانم‌هایی که به‌دنبال راحتی کفش هستند انتخاب بی‌نظیری‌ست.

Platform یا پاشنه‌ترکیبی

برای خانم‌هایی که دوست دارند کفش پاشنه‌‌ده‌سانتی بپوشاند و البته کفششان راحت باشد، مدل Platform انتخاب شایسته‌ای خواهد بود. این مدل ترکیب پاشنه‌ده‌سانت و مدل لژدار است که شیب پا در کفش با وجود لژ کمتر می‌شود و فرد احساس راحتی در آن خواهد داشت.

Spool Louis یا پاشنه‌کمرباریک

شاید دیگر این مدل کفش را با این پاشنه پای کسی نبینید، اما جالب است بدانید که پاشنه Spool Louis یا کمرباریک در گذشته بسیار پرطرفدار بوده و به‌دلیل راحتی، خانم‎‌ها از این مدل استقبال خوبی داشتند.

Prism یا پاشنه‌هرمی

پاشنه‌هرمی هم از جمله کفش‌های پاشنه‌دار زنانه است که در گذشته کاربرد بیشتری داشته و به‌مرور زمان جذابیت خود را برای مصرف‌کنندگان از دست داده است.

Chunky یا پاشنه‌مستطیلی

کفش چانکی که موردعلاقه اکثر خانم‌های جوان است، به‌دلیل پاشنه پهنی که دارد راحت بوده و فشار کمتری به پا و کمر فرد وارد می‌کند. برای استفاده روزمره در دانشگاه یا محل کار این کفش می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

 

کدخبر: 384340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟