3000 ساعت کار روی لباس پروانه ای "آیشواریا رای"/ظاهر جذاب ستاره بالیوودی 44 ساله

آیشواریا رای اغلب به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا یاد می شود و وی روز شنبه با پوشیدن لباسی بااستایل پروانه بار دیگر تمام توجه ها را به خود جلب کرد. جزئیات کامل لباس پروانه ای آیشواریا رای را درمطلب زیر می توانید مشاهده کنید.

این ستاره بالیوودی ۴۴ ساله برای شرکت در افتتاحیه فیلم درام فرانسوی “دختران خورشید” به کارگردانیایوا حاسن در فرش قرمز جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ شرکت کرد.

لباس پروانه ای آیشواریا دارای یک دنباله بسیار بزرگ طرح دار و به گزارش پرشین وی دارای پولکدوزی های فراوان به رنگ روشن آبی و بنفش بود و غیرممکن بود که توجه کسی با وجود چنین لباسی بهوی جلب نشود.

لباس پروانه ای شکل آیشواریا رای در جشنواره کن توسط طراح مایکل سینکو طراحی شده و وی در گفتگوبا خبرنگاران در مورد آن گفت: “این لباس منعکس کننده رویای بی نقص دگردیسی پروانه است”

نمای لباس آیشواریا روی پله های فرش قرمز جشنواره کن

این طراح ساکن در دبی ظاهرا از هیچ چیزی برای جزئیات آن کم نگذاشته است. سراسر لباس پوشیده ازکریستال های سواروسکی و پالت های فرانسوی است. رنگ این لباس ترکیبی از رنگ های بنفش ، آبی ودوخت های قرمز بوده و دنباله ای به طول ۲۰ متر دارد که در حقیقت تقلیدی از خروج پروانه از شفیرهاست.

علاوه بر این بالاتنه جذب این لباس همراه با یقه دلبری، این لباس را کاملا برای آیشواریا متناسب و زیباساخته است.

سینکو همچنین اظهار داشت این لباس با طراحی پیچیده ۳۰۰۰ ساعت زمان برده و خیاط ها ۱۲۵ روز بیوقفه روی آن کار کرده اند.

“ما برای تهیه این لباس از نزدیک با آیشواریا و تیمش کار کردیم تا کاملا همه جزئیات آن برای او اندازه وبی نقص باشد.”

این دومین سال پیاپی است که این ستاره بالیوودی یک لباس اورجینال از طراحی های سینکو به تن می کند.وی تابستان سال گذشته نیز با یک لباس پرنسسی آبی یخی از همین طراح قدم به فرش قرمز گذاشت و عدممقایسه او با پرنسس های دیزنی اجتناب ناپذیر بود.

رای باچان و سینکو پس از دو سال همکاری برای برای تهیه لباسی برای یک رویداد بین المللی، به عنوانطراح و ستاره ، جفت قدرتمندی را شکل داده اند.

نمای دنباله بلند لباس پروانه ای آیشواریا

سینکو در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: “استایل آیشواریا به راستی قدرتمند است. او از فشن برای ایجاداعتماد به نفس و انعکاس حس قدرت استفاده می کند که نه تنها زیبا بلکه الهام بخش است.”

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 381371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟