علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ جوی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: با توجه به بارش‌ها سطح محورهای مازندران لغزنده است که لازم است رانندگان با احتیاط و صبوری بیشتری تردد کنند.

رئیس پلیس Police راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ارتفاعات محور کیاسر مه‌آلود است، افزود: محدود بالادست محور کندوان صاف است.

این مسؤول تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی محور کندوان از ساعت 21:30 تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه به‌جز ایام تعطیل مسدود خواهد بود.

قدمی با تأکید بر اینکه رانندگان از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو ضروری است.

وی هشدار داد: با توجه به شرایط جوی احتمال سقوط Fall بهمن به‌ویژه در محورهای هراز و کندوان و ریزش سنگ و کوه در محورهای مواصلاتی مازندران وجود دارد که لازم است رانندگان به توصیه‌ها توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: ازجمله توصیه‌های پلیس در چنین مواردی پرهیز از بوق زدن، ایجاد سروصدا و ایستایی در محورهای کوهستانی استان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟