۵۰۰ میلیارد ریال برای نگهداری جاده های گیلان اختصاص یافت

رکنا اقتصادی: مهندس داوود کشاورزیان در حاشیه دیدار با استاندار گیلان، اظهار کرد:در دیدار با دکتر نجفی توافق خوبی در خصوص نوسازی و تامین اعتبار تجهیز ماشین آلات استان گیلان صورت گرفت.

وی افزود: همچنین برای سال ۹۶ نیز اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای نگهداری جاده های استان گیلان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور منظور شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:خوشبختانه در روزهای آتی در بیش از ۲۰ استان کشور شاهد بارش برف و باران و رحمت الهی خواهیم بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به آمادگی همکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: همکاران اداره کل راه و شهرسازی در سطح کشور با استعدادی بالغ بر ۱۲ هزار نفر نیروی انسانی، ۹ هزار دستگاه انواع ماشین آلات نگهداری راه ها در قالب ۷۷۰ راهدارخانه و ۱۷۰۰ اکیپ گشت راهداری آمادگی کامل برای حفظ ایمنی راه های کشور را دارند.

وی ضمن تاکید بر عدم ترددهای غیر ضرور در زمان بارش برف، یادآور شد: رانندگان در صورت لزوم به تردد حتما شرایط لازم و ایمن را رعایت کرده و از زنجیر چرخ و سایر ملزومات سفر استفاده کنند و سوخت کافی نیز برای وسیله نقلیه تامین شود.

محمدرضا نازک کار صبح امروز در نشست رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با استاندار گیلان به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟