2 شهید حادثه تروریستی میرجاوه در زاهدان تشییع شدند

پیکر بسیجی شهید زکریا گمشادزهی بعد از مراسم تشییع از مسجد جامع زاهدان برای خاکسپاری به زادگاهش میرجاوه انتقال یافت.

پیکر مطهر پاسدار شهید محمدنور رجبیان نیز از مسجد جامع تا گلزار شهدا بهشت مصطفی زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.

استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاههای اجرایی، علما، ریش سفیدان و بزرگان طوایف و قشرهای مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

ساعت یک و 30 دقیقه بامداد سه ‌شنبه 28 فروردین‌ یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی89»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنان، طی یک درگیری شدید، اقدام قاطعانه و به موقع رزمندگان اسلام تروریست Terrorist ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.

در این درگیری سه نفر از تروریست ‌ها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، 2 نفر از رزمندگان دلاور سپاه شهید و 2 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین در حمله ناکام تروریست ‌ها به این برجک، 2 نفر از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که مراسم تشییع آنان روز گذشته در زاهدان برگزار شد و پیکر این شهدا برای خاکسپاری به مشهد انتقال یافت.

میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟