اسکان بیش از نیم میلیون مسافر نوروزی در اصفهان از 24 اسفندماه تاکنون

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در دهمین شب میزبانی از گردشگران نوروزی، میزبان حدود ۱۱۴ هزار نفر بودیم که منجر به تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، اسکان بیش از ۴۷ هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش و بیش از ۱۳ هزار نفر در منازل استیجاری شد.

اسکان متن 1جواد شفیعی با اعلام اینکه از بیست‌وچهارم اسفند تا شامگاه 4 فروردین ماه بیش از ۵۰۰ هزار مسافر در اصفهان اسکان یافته اند، گفت: در مجموع از ابتدای شروع فعالیت ستاد (بیست‌وچهارم اسفند) بیش از 9 هزار خودرو وارد مجموعه باغ فدک شده است.

استقرار ۶ نیروی غواص در حاشیه زاینده‌رود

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان نیز با بیان اینکه 6 نفر از نیروهای غواص آتش‌نشانی با 3 خودرو اطراف زاینده‌رود مستقر هستند، گفت: روز 4 فروردین ماه ۱۲۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب یک اکیپ ثابت در 2 شیفت در نقاط مختلف کوه انجام شد.

اسکان متن 2محمدمهدی مقدس‌زاده با اعلام اینکه در روز چهارم فروردین ماه مسافران نوروزی یک هزار و 777 چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند، افزود: نیروهای آتش‌نشان مستقر در باغ فدک ۲۸۷ کپسول گاز پیک‌نیک و 5وسیله گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند.

او از برپایی ۹۳ چادر در سالن ورزشی امام خمینی (ره) در روز 4 فروردین ماه خبر داد و گفت: در ورزشگاه ولایت ۱۲۰ چادر، در ورزشگاه امیریه ۶۴ چادر و در امام‌زاده هفتشویه ۲۴ چادر مسافرتی برپا شده است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 982957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟