کلاهبردار سایت دیوار لرستان با ۳۰ فقره کلاهبرداری در دام پلیس

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار "یحیی الهی " در تشریح این خبر بیان داشت:  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه چند شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام این که فردی کلاهبردار با ترفند های متقلبانه از طریق سایت دیوار مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی فرد کلاهبردار  که خانمی ۲۹ ساله است را در شهرستان خرم آباد شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهم  در تحقیقات  پلیس تا کنون به ۳۰ فقره کلاهبرداری اعتراف و اظهار داشت،  با سوء استفاده ازاعتماد شهروندان و با درج آگهی فروش لوازم آشپزخانه ارزان قیمت در سایت دیوار آنان فریب داده و اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سردار الهی در پایان به شهروندان توصیه کرد، هنگام خرید در سایت های تبلیغاتی اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و سعی کنند به صورت حضوری و پس از اطمینان از فروشنده اقدام به واریز وجه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس در میان بگذارند.

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 973695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟