کاهش ۵۰ درصدی تعرفه استفاده از امکانات دستگاه‌های دولتی برای تبیلغات انتخابات

به گزارش رکنا از خوزستان ؛ حجت اله دهدشت در گفت و گوی رسانه ای گفت: یکی از تفاوت‌های مهم قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی با قانون قبلی، امکان استفاده نامزد‌ها از امکانات دستگاه‌های اجرایی بود که با ساز و کار عادلانه و بیطرفانه و برابر این امکانات در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسئول تصمیم گیری درباره این ساز و کار‌ها و نظارت بر حسن اجرای این قانون بر عهده هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات است که به ریاست استاندار خوزستان تشکیل شده است.

دهدشت ادامه داد: در هفته‌ها و روز‌های قبل، امکانات دستگاه‌های اجرایی که براساس عرف امکان استفاده برای نامزد‌ها وجود داشت، در اختیار نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و یک تعرفه حداقلی نیز برای بهره مندی از آن‌ها به صورت واحد به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان اضافه کرد: درواقع باتوجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر راهبرد مشارکت و رقابت سالم و باهدف اینکه هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها تا حد ممکن کاهش یابد، هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات خوزستان تصمیم گرفت برای تعرفه‌های حداقلی ابلاغی، ۵۰ درصد تخفیف اختصاص دهد.

وی می‌گوید: نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از ۵۰ درصد تخفیف بیشتر از امکانات دستگاه‌های دولتی برای تبلیغات خود بهره‌مند شوند.

به گفته دهدشت؛ نامزد‌ها تا پایان وقت امروز ۲۶ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به فرمانداری‌های حوزه انتخابیه مراجعه و درخواست خود را برای بهره مندی از این تخفیف ثبت کنند.

کدخبر: 973349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟