برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در یزد

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ سی و دومین دوره رقابت‌های بین المللی فجر از دهم بهمن ماه در یزد آغاز شده و تا پانزدهم بهمن ماه ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات بین‌المللی میزبان ۱۴۳ ورزشکار است که ۹۰ ورزشکار از ۲۷ کشور جهان و ۵۷ ورزشکار نیز از استان یزد و سایر استان‌های کشور در این رقابت‌ها حضور دارند، طبق اعلام فدراسیون جهانی ۱۳  بازیکن با رنکینگ زیر ۱۰۰ جهان در جام فجر شرکت می‌کنند.

ورزشکاران در سالت امام علی (ع) دانشگاه یزد  با یکدیگر  رقابت می کنند.

سروش اسکندری بازیکن تیم ملی بدمینتون کشورپیش از شروع مراسم افتتاحیه این بازی ها، با انجام یک دیدار دوستانه در حضور مسئولان و بازیکنان تیم ملی از میادین ملی خداحافظی کرد.

همچنین در این مراسم از ۵۰ سال خدمت «محمود انصاری» در فدارسیون بدمینتون کشورمان قدردانی شد.

در پایان مراسم افتتاحیه این رقابت ها یک جام مسی که نماد جام قهرمانی مسابقات به شمار می‌آید توسط دختر بچه‌ای با کاپشن صورتی و گوشواره هایی قلبی به داخل کورت مسابقه آورده شد.

دختر بچه‌ «کاپشن صورتی با گوشواره های قلبی»؛ یکی از شهدای حادثه تروریسی دیماه کرمان است که با این لقب به عنوان کم سن ترین شهید حادثه دردناک کرمان شناخته شد.

 این مسابقات جزو رویدادهایی است که ورزشکاران می توانند برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس امتیاز بگیرند و ۱۵ هزار دلار جایزه دارد.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 968914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟