قتل همسایه با ضربات چاقو به خاطر جای پارک در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی استان اصفهان تماس گرفته و از نزاع و درگیری شدید بین دو شهروند خبر میدهد که متعاقب آن واحد گشت پلیس در محل حضور یافته و مشاهده میکند مردی 35 ساله براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

با کشته شدن این شهروند پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان ارجاع و تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند. 

در بررسی های علمی و تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد قاتل و مقتول هر دو با هم همسایه بوده که همیشه بر سر جای پارک خودرو با هم اختلاف داشتند و روز حادثه نیز به همین دلیل با هم درگیر شده بودند.

ترکیانبا تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه ماموران سرانجام سرنخ هایی از حضور قاتل در استان قزوین به دست آمده و سریعا تیمی عملیاتی با اخذ نیابت قضائی به این استان اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را پس از 4 روز از ارتکاب قتل دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

متهم پس از مواجهه با مستندات و مدارک پلیسی لب به اعتراف باز کرده و گفت؛ در روز حادثه همسایه ام مانند همیشه بر سر جای پارک خودرو با من درگیر شده و شروع به گفتن ناسزا و کلمات رکیک کرد و من هم که دیگر تحمل شنیدن حرفهایش را نداشتم و خونم به جوش آمده بود چاقوی ضامن داری که بیشتر اوقات در جیبم بود را در آورده و چند ضربه به او زدم و پس از آن به سرعت محل را ترک کرده و به ترمینال رفتم و سریعاً بلیطی به مقصد استان قزوین گرفتم تا در منزل اقوامم پنهان شوم که تنها چند روز بعد ماموران پلیس آگاهی به سراغم آمدند و دستگیرم کردند. 

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 964411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟