انتقال اداره ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر فرهاد حیدری گفت: اداره ارتباطات و هدایت عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با موفقیت به مکان جدید انتقال یافت.

وی افزود: با توجه به بهره برداری از ساختمان جدید اورژانس پیش بیمارستانی و جابجایی واحدهای اداری اورژانس به این مکان در سال 1400، خوشبختانه با مهیا شدن زیر ساخت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، اداره ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس( اتاق فرمان 115 ) نیز در دی ماه سال جاری در مکان جدید خود آغاز به کار کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان ضمن اشاره به پاسخگویی روزانه به حدود 3500 تماس 115 و انجام روزانه حدود 900 ماموریت امدادی توسط واحدهای امدادی اورژانس، تصریح کرد: هم اکنون با توجه به طرح کشوری تجمیع اتاق فرمانهای اورژانس، تمامی تماس های امدادخواهان از شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اداره ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس استان توسط کارشناسان پرستاری پاسخ داده می شود.

اورژانسرئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به افزایش تعداد کابین های کارشناسان اتاق فرمان در مکان جدید اشاره کرد و گفت: مکان جدید اتاق فرمان در فضایی به مساحت 700 متر مربع به بهره برداری رسیده و تجهیز این مکان با هزینه ای در حدود یکصد میلیارد ریال انجام شده است.

وی باذکر اینکه در مکان جدید اداره ارتباطات و هدایت عملیات در کنار مرکز فرماندهی عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی( E.O.C ) قرار دارد تصریح کرد: امکانات لازم برای استقرار مرکز پایش مراقبت های پزشکی (MCMC )نیز فراهم شده است و بزودی این مجموعه نیز در این مکان مستقر خواهد شد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 960798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟