تحویل ۱۰۰۰ سند طرح نهضت ملی مسکن ابرکوه

به گزارش خبر نگار رکنا از یزد؛‌ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد در این جلسه اظهار داست : با هدف ارائه خدمات آسان و ارزان و در راستای امید آفرینی و خدمتگزاری به مردم ، طرحهای متنوعی در سطح استان یزد در حال اجرا داریم.

مهدی اقبال افزود : در این زمینه ، افزایش تعویض اسناد دفترچه ای و صدور اسناد کاداستری در بخش های مختلف همچون زراعی ، شهری و روستایی و دستگاههای دولتی دنبال می شود.

وی ادامه داد: یکی از این طرح ها ، طرح تعویض ۱۴ هزار سند مالکیت دفترچه ای به کاداستری تا ۲۲بهمن است که با جدیت در اداره کل و واحدهای ثبتی در حال پیگیری است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد خاطرنشان کرد : در این راستا و در قالب فعالیت های جهادی و نذر خدمت همکاران پرتلاش استان ، طرح تعویض اسناد دفترچه ای همزمان با هفته بسیج این طرح در سراسر استان آغاز شده و تا دهه فجر به سرانجام خواهد رسید.

اقبال طرح دیگر را که با جدیت و دوشادوش دولت در حال انجام است ، صدور اسناد طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد و اظهار داشت: در این خصوص قریب به ۱۰۰۰ برگ سند کاداستری اسایتهای ۳۳ و ۴۰ هکتاری شهرستان ابرکوه صادر و تحویل مسئولان راه و شهرسازی این شهرستان شد.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 955972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟