دستگیری عامل راه اندازی سایت شرط بندی و قمار در گلستان

به گزارش رکنا از گلستان؛ سرهنگ سعید تجری اظهار داشت: برابر رصد کارشناسان پلیس فتا و اخبار واصله مبنی بر سوءاستفاده از کارت‌ بانکی تعدادی از شهروندان در وب‌ سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: متأسفانه شهروندان زیادی که گرفتار طمع سودجویی و کسب درامد آسان بودند به دام این باند شرط‌بندی و قمار افتاده و در این پرونده که ارزش ریالی100میلیارد ریالی داشت، کارت‌بانکی،رمز اینترنت بانک و سیم‌کارت خود را در اختیار سودجویان قرار داده بودند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با تحقیقات فنی و اطلاعاتی نهایتاً متهمی که این شهروندان را اغفال و از حساب بانکی آن‌ها سوءاستفاده کرده بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر و تجهیزات هوشمند مرتبط با وی نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از مشاهده مستندات پلیس به جرم خود و فعالیت در سایت قمار و شرط‌بندی اعتراف و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ تجری ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس در فضای مجازی از آنان خواست، به‌ هیچ‌ عنوان حساب بانکی و سیم‌کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

میلاد زواریی/گلستان

کدخبر: 955967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟