سرپرست سازمان صمت استان قزوین از چند واحد صنعتی بازدید کرد

به گزارش رکنا ازقزوین، محسن رستمی سرپرست سازمان صمت استان قزوین به همراه بارگاهی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری و لشکری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت از چند طرح و واحد صنعتی بازدید کرد.

سرپرست سازمان صمت استان قزوین در ادامه از طرح توسعه شرکت «نخ تایر رازی» تولید کننده نخ فیلامنتی پلی استر با اشتغالزایی ۶۰ نفر واقع در شهرستان تاکستان، طرح صنعتی «سها صنعت آرتا» تولید کننده انواع لوله های بدون درز فولادی با اشتغالزایی ۵۰۰ نفر، طرح توسعه شرکت «پاکان به شو» تولید کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و شوینده با اشتغالزایی ۴۰۰ نفر، گروه صنعتی «سورنا سلولز» تولید کننده کاغذ تیشو از خمیر کاغذ بکر با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر واقع در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان بازدید کرد.

رستمی همچنین در ادامه از طرح توسعه شرکت «پرنیان» تولید کننده انواع نخ با اشتغالزایی ۸۵ نفر، طرح توسعه شرکت «ایران ریس» تولید کننده انواع نخ با اشتغالزایی ۸۶ نفر واقع در شهر صنعتی البرز بازیدد کرد.

با تکمیل طرحهای در حال توسعه این ۳ واحد تولیدی (پرنیان، ایران ریس و اعلاء ریس) در چند ماه آینده زمینه اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر در استان مهیا می شود که ۵۰۰ نفر آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

محسن رستمی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی اظهارداشت: با توجه به مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم ها و تاثیر آن بر فعالیت برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی، عزم مدیران استان در حمایت و رفع مشکلات واحد‌های استان در راستای بهبود و تثبیت اشتغال جدی و ضروری است.

رستمی افزود: مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی در استان توانسته‌اند با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی در عرصه تولید، موجب خودکفایی اقتصادی شوند که جای تقدیر دارد.

این مدیر صنعتی یادآورشد: هدف از بازدید‌ها، شناسایی نقاط ضعف و قوت واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید در این شرکتهاست.

در این بازدید مدیران واحدهای صنعتی در گزارشی با بیان ظرفیت‌ها، مسایل و مشکلات واحد تولیدی خود را نیز مطرح کردند و خواستار حل آنها شدند.

 

منبع:روابط عمومی صمت

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 954204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟