توقیف محموله پیاز در میدان تره بار قزوین

به گزارش به رکنا از قزوین،علیرضا حسن پور گفت: با اقدامات نظارتی بازار شب یلدا در سرکشی گشت های سیار تعزیرات حکومتی قزوین از میدان میوه و تره بار، یک دستگاه کامیون حامل ۱۱ هزار کیلو گرم پیاز در یک واحد صنفی کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: متهم با هدف گرانفروشی از عرضه کالا خودداری می کرد که با حکم رئیس شعبه تعزیرات حکومتی کامیون توقیف و بار کشف شده زیر نظر بازرسان جهاد کشاورزی به نرخ کارشناسی عرضه عمومی شد.

وی افزایش تقاضای مردم برای خرید کالای مورد نیاز در روزهای پایانی پاییز، به پایش بازار شب یلدا پرداخته گفت: برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، ثبات و آرامش بازار؛ نظارت بر قیمت آجیل، خشکبار، شیرینی، میوه در دستور کار این مرجع قرار دارد و در صورت مشاهده تخلفات گرانفروشی،کم فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور به سرعت و بر اساس قانون متخلفان مجازات می شوند.

وی افزود: برای مقابله با پدیده‌های بی‌ثبات کننده و سوء استفاده از بازار شب یلدا، شعبه ویژه ای به شکایات مردمی و پرونده های ارسالی از دستگاه های نظارتی در کم ترین زمان و خارج از نوبت رسیدگی می شود.

حسن پور هدف گشت های سیار را علاوه بر اصناف خرد، واحدهای بزرگ صنفی دانسته گفت؛ با اخلالگران بازار قاطعانه برخورد می کنیم.
منبع: روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین
لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 953332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟