اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش رکنا از گلستان؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت اولین اجلاسیه ملی شهدای زن اهل سنت کشور گفت : آمار شهدای بسیجی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن گواه این مسئله است که گفتمان بسیج حافظ آرمان های انقلاب اسلامی است و هرجا نیاز بوده بسیجیان پای کار انقلاب اسلامی ایستاده اند و بانوان نیز از این مهم مستثنا نیستند.

وی افزود: شان و جایگاه بسیج به قدری بالاست که حضرت امام خمینی (ره) از خداوند متعال خواستند با بسیجیان محشور شوند.

رحمانی اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین در هفته بسیج امسال ۱۸ برنامه محوری و شاخص در سطح ملی تدارک دیده که بحمدلله استان ما نیز با عنایت شهدا اجرا کننده اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا اذعان داشت: ۷ هزار شهیده در کشور تقدیم انقلاب اسلامی شده که ۹۲۰ شهیده زن اهل سنت و ۲۴ شهیده متعلق به گلستان هستند و مایه افتخار استان ما شناخته می شوند.

وی تصریح کرد: اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور ۸ آذر در شهرستان بندرترکمن با سخنرانی سردار سلیمانی ؛ رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد و استان گلستان که بعنوان نگارستان ایران شناخته می شود و نماد وحدت اقوام و مذاهب است میزبان خانواده معظم و معزز شهدا خواهد بود.

رحمانی خاطرنشان کرد: ما با برگزاری این اجلاسیه به جهان نشان خواهیم داد که وحدت شیعه و سنی حول محور انقلاب اسلامی و شهدای ۴ دهه اخیر ناگسستنی است و بر خلاف خیال خام مستکبرین خللی در سد آهنین ملت ایران ایجاد خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ما ذیل این اجلاسیه ۴۲ برنامه را بعنوان پیش اجلاسیه برنامه ریزی کرده ایم که ۲۲ برنامه شاخص شهرستانی خواهد بود و طی یک هفته آینده در همه شهرستان ها اجرا خواهد شد.

 

زواریی گلستان

کدخبر: 948923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟