ابرپروژه کارخانه لاستیک بارز لرستان وارد فاز جدیدی شد

به گزارش رکنا از لرستان؛ محمد خدابخشی در اینباره  گفت: در این فاز بخش های ساخت و پخت تایر و فینیشینگ احداث و راه اندازی می شود.

نماینده الیگودرز در مجلس، با اشاره به انتخاب پیمانکار فاز جدید پروژه لاستیک بارز افزود: پس از ساخت سوله شماره 14 پروژه، عملیات خاکبرداری فاز 1 و احداث حصار سایت، پیمانکار فاز جدید کارخانه لاستیک بارز لرستان برای تولید انواع تایرهای رادیال تمام سیمی باری و اتوبوسی (TBR) انتخاب و در روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

خدابخشی گفت:در این فاز که هزینه اجرای آن بیش از 850 میلیارد تومان است، 18 هزار متر مربع سوله برای بخش های ساخت و پخت تایر و فینیشینگ، احداث می شود.

عملیات روسازی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی چمن سلطان گندمینه الیگودرز

نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول پروژه روسازی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی جدید الاحداث چمن سلطان-گندمینه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال با بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است‌.

وی همچنین بیان داشت: پروژه اتصال شبکه فاضلاب بیمارستان شهید دکتر ولیان به شبکه فاضلاب شهری بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود:پروژه اتصال شبکه فاضلاب بیمارستان شهید دکتر ولیان به شبکه جمع آوری فاضلاب شهر الیگودرز با اجرای حدود 3 کیلومتر خط جمع آوری فاضلاب، با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی روزهای آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 945320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟