غرب تمام تمدن و پیشینه چند صد ساله خود را یکجا خرج اسرائیل کرد

به گزارش رکنا از اردبیل، حجت الاسلام شیرعلی پور امام جمعه سرعین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به شمار کشته های غیر نظامی فلسطین که از ده هزار نفر رد شد گفت :  هنوز امریکا و اروپا،اسراییل کودک کش را محکوم نکردند مقام های اسراییل تحریم نشدند، به هیچ کدام از خبرنگاران فلسطینی که خانواده هایشان کشته شدند و هیچ جایزه حقوق بشری و ازادی بیان  اعطا نکردند .

وی ادامه داد در دیدگاه غربی ها حقوق بشر آزادی بیان خوب است به شرط منافع ما را تامکین کند ، برای روشنفکران و غرب دوستان نیز اظهار داشت ،  غرب تمام تمدن و تاریخ و پیشینه چند صد ساله اش را یکجا خرج کشور جعلی و جنایتکار اسرائیل کرد و دیگر برایش هیچ آبرویی نمانده است .

امام جمعه سرعین خاطر نشان کرد واقعا و حقیقتا غرب برای دفاع از این نطفه حرام استعماری اش تمام تاریخ و تمدنش را به فنا داد چرا که امروز را باید در تاریخ نقطعه ای مهم دانست که تمدن غرب به قبل از 2023 و طوفان الاقصی و و بعد از آن تقسیم میشود.

وی در خطبه های این هفته یادآور شد مرحوم علامه طباطبایی رضوان الله علیه در تفسیر ارزشمند المیزان، ذیل آیه مبارکه 203 سوره بقره با استفاده از روش قویم و فاخر تفسیری خوی، یعنی تفسیر قرآن به قرآن، به نکته ظریف و دقیقی چنین اشاره می‌کند: «در این جمله «وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ اعْلَمُوا أَنَّکُمْ إِلَیْهِ تُحْشَرُونَ»(بقره: 203) که خاتمه کلام است امر به تقوا مى‌کند، و مساله حشر و مبعوث شدن در قیامت را تذکر مى‌دهد، چون تقوا هرگز دست نمى‌دهد، و معصیت هرگز اجتناب نمى‌شود، مگر با یادآورى روز جزا.

وی در پایان تاکید کرد  عصر رسانه و به نقطعه مهمی از رشد رسید ه است که مردم تحلیل خود را بیشتر کنند و بر اخباری که از رسانه های زرد انتشار پیدا می شوند ساده از کنار آن گذر نکنند.

مولاخواه/

 

کدخبر: 944955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟