نیاز روزانه ایلام برای جابجایی مسافران بالغ بر ۱۰ دستگاه اتوبوس است/با ابطال کارت سوخت و کارت هوشمند رانندگان مشکل حل نشد

به گزارش رکنا از ایلام: سید زاهدین چشمه خاور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: رسانه ها در هر کشوری، زبان گویای آن دولت! و بیان گر عملکردها و مشکلات هستند .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ظرف یک سال گذشته تاکنون، ۴۷۰ کیلومتر از راههای مواصلاتی استان  آسفالت صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه ۱۳۲ پست کارشناسی خالی دراداره راهداری استان وجود دارد،افزود: برای پیشبرد اهداف نیازمند نیروهای کاری  متخصص و کارشناس هستیم.
چشمه خاور افزود: انعقاد ۳۰۰ قرارداد کاری طی سال جاری ،به جهت اجرای مناقصات با مبلغی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان ، که از این تعداد پیمان ۹۰ نفر از پیمانکاران شرکت های پیمانی و بومی ایلامی هستند. وی گفت: بیش از ۷۱ هزار عدد تابلو  و ۳۶ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است و همچنین ۴٠کیلومتر از مسیر ایلام به مهران، دهلران ۷۰ ، آبدانان ۵۰ و دره شهر ۳۰ ، بدره ۱۰،هلیلان ۱٠ و شهرستان چوار نیز ۸۰ کیلومتر نیز روکش آسفالت انجام شده است.
وی افزود: مرز مهران به عنوان یک مرز ویژه از پایان صفر سال گذشته ،تا پایان ماه صفر امسال پذیرای ۸ و نیم میلیون زائر بوده است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در پایان  در مورد کمبود بلیط  اتوبوس رفت و برگشت به تهران، گفت:  متاسفانه ۱۰ دستگاه اتوبوس، با انعقاد قراردادی با شرکت پالایشگاه گاز استان عملا از ناوگان حمل و نقل استان خارج شدند. و همچنین ثبت شرکتها در شهرستان مهران صورت گرفته است  و در استان هیچ نمایندگی ندارند، که موجب مشکلاتی در جابجایی مسافران شده است.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 944566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟