دستگیری ۲۱ نفر از اراذل و اوباش
به گزارش رکنا از اردبیل،  آفاقی از برخورد عبرت‌آموز دستگاه قضایی با ناامن‌کنندگان جامعه خبر داد و اظهار داشت: پیرو دستگیری چند روز گذشته ۱۹ نفر از اراذل و اوباش در اردبیل، دو نفر از سرکرده‌های اصلی نیز به نام‌های (الف، س) و (س، ق) متهم درگیری مسلحانه اخیر منجر به قتل در منطقه چهارراه حسینیه اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری سرکردگان اراذل و اوباش و باند‌های شرارت اردبیل خبر داد و افزود: نامبردگان طی یک عملیات پیچیده و حسب دستورات ویژه قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات در مخفیگاه‌های خود واقع در تهران دستگیر شدند.
 وی با بیان اینکه در پی اجرای طرح اخیر برای جمع‌آوری و دستگیری اراذل و اوباش در اردبیل، نامبردگان با احساس ناامنی در استان به دلیل تعقیب دادستانی از اردبیل پا به فرار گذاشته و متواری شده بودند، تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی صورت گرفته و با وجود تمامی شگرد‌ها برای عدم امکان شناسایی و جابه‌جایی مرتب محل اقامت و تعویض مستمر خطوط ارتباطی و ...، نهایتا در تهران شناسایی و در چنگ قانون گرفتار شدند.
دادستان افزود: دادستانی اردبیل صیانت از امنیت و آسایش و آرامش مردم شریف و ولایتمدار استان را خط قرمز خود می‌داند و همانطوری که قبلا به مردم وعده داده شده بود، نفرات اصلی گرداننده باند‌های اراذل و اوباش، نیز شناسایی و دستگیر شدند.
دادستان انقلاب و عمومی مرکز اردبیل افزود: هر پدیده ضد اجتماعی که در جامعه ایجاد می‌شود نیاز است که در زمان به موقع و با فرصت‌شناسی با پیش‌بینی، رصد و نظارت آن را مدیریت کرد در غیر این صورت می‌تواند مشکل‌ساز شود.
وی اظهار کرد: بحث اراذل و اوباش پدیده‌ای قابل کنترل است و اگر این افراد کنترل نشوند می‌توانند به پیاده نظام دشمن تبدیل و امنیت شهروندان و جامعه را به مخاطره بیندازد.

 

کدخبر: 941539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟