دیدار تیم واترپلو بانوان باشگاه آینده سازان اصفهان  با مادر شهید خرازی

به گزارش رکنا از اصفهان؛مهندس طاهر یوسفی مدیر باشگاه آینده سازان اصفهان ،ضمن تشریح اقدامات باشگاه و کسب امتیازات کشوری و راهی شدن به مسابقات کشوری این باشگاه از مادر شهید خرازی خواستند تیم و باشگاه را دعا کنند .

یوسفی فرمودند : بیانات رهبری فصل الخطاب ماست که ورزشکاران با کسب قهرمانی ، در واقع به ملت و کشور خود خدمت می کنند و پیام های عزم ، اراده ،ایستادگی و ایمان ملت ایران را به جهانیان می رسانند.

طاهر یوسفیرهبری در جای دیگری می فرمایند:آن جاهایی که در میدان های ورزشی شکست می خوریم ، عقبه ی ما در آن ورزش خراب است ،یعنی هر وقت آن سازماندهی ضعیف باشد ما اثر ضعف را در آن جا مشاهده می کنیم ،نمی توان آن ورزشکار ، کاپیتان تیم و مربی را مقصّر دانست زیرا او مجرد ، تنها و بریده ی از این عقبه نیست .آنجایی که او پیروزی به دست می آورد هم حتما بخشی از افتخار مربوط به این عقبه و سابقه است

تیم واترپلوی باشگاه آینده سازان هم برای پیروزی جنگیدند لیکن سعادت کسب اول ، دوم و سوم از ما سلب شد.

سپس هر یک از اعضای تیم با مادر شهید خرازی به درد و دل کردن با مادر پرداختند و از آنچه در مسابقات به آنها گذشت  و از اقدامات فدراسیون شنا نیز گفتند و مطالبی با مادر شهید خرازی رد و بدل شد.

مادر شهید خرازی ضمن تشکر و قدردانی از دختران واترپلوی باشگاه آینده سازان فرمودند که فدراسیون شنا باید به این مسئله رسیدگی کنند و از تمام دست اندرکاران ورزش و وزارت ورزش خواستند که حق دختران واترپلو را به ایشان برگردانند و حامی دختران باشگاه آینده سازان باشند و برای کسب امتیازات بیشتر یاری شان کنند.

ایشان فرمودند که تیم واترپلوی بانوان باشگاه آینده سازان را سال ها می شناسیم و از مسئولین محترم اصفهان و فدراسیون شنا حمایت تمام قد از تیم را می خواهیم.

مادر شهید ضمن طلب دعای خیر و سلامتی از تیم واترپلوی دختران باشگاه آینده سازان خواستند که در هر کجایی که لازم می دانند بگویند تا همراه تیم باشند و از صمیم قلب برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی خواستند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 941129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟