تصادف سه دستگاه خودرو سنگین در محور مروست به مهریز

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛  مهدی زارعی گفت: بنا به اطلاع اورژانس مبنی بر تصادف سه دستگاه خودرو سنگین ( کامیون و تریلی ) ساعت 01:50 بامداد امروز صبح در کیلومتر 15 محور مروست به مهریز  بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه مسجد ابوالفضل مروست به محل حادثه اعزام شدند.

زارعی ادامه داد: پس از رسیدن تیم امدادی هلال احمر و با توجه به گیر افتادن دو نفر از مصدومین با استفاده از ست نجات اقدام به رهاسازی و پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند اما یک نفر در محل حادثه جان باخت.

این مسئول عنوان کرد: تلفن ندای امداد 112 در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی ازطرف مردم است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم بیان داشت: این عملیات باحضور عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای مسجد ابوالفضل مروست ، یک تیم دو نفره هلال احمر پشتیبان از مروست ، نیروهای اورژانس و نیروی انتظامی و پلیس راهورو آتش نشانی و شهرداری و راهداری در محل حادثه انجام پذیرفت و راس ساعت 5:45 صبح به پایان رسید .

این مقام مسئول بار دیگر بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزش ها و اصول کمک های اولیه و امداد جهت ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تاکید کرد.

یزد/ سمیه گلابگیریان

 

کدخبر: 939732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟