آیین تکریم و معارفه رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان برگزار شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در این نشست حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین‌ اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمع زیادی از مردم بی‌دفاع غزه توسط رژیم اشغال‌گر قدس بیان کرد: بر اساس آیات شریفه قرآن گروهی از یهودیان هستند که خود را از همگان برتر می‌بینند، پیمان‌شکن و خون‌ریز هستند و با توسل به زور، خودکامگی و نژادپرستی علیه مردم مظلوم  دست به بدترین و وحشیانه‌ترین اقدامات می‌زنند.

وی افزود: همان‌گونه که در قرآن کریم آمده ‌است: اسرائیل قاتل همه بشریت است و راه غلبه بر آنان تنها مبارزه و مقاومت تا نابودی‌ آنان است.

اسدالله جعفریرئیس دستگاه قضایی استان ادامه داد: آنهایی که موجبات تشکیل این غده سرطانی را فراهم آورده‌اند خود نیز به سرنوشت صهیونیست‌های جنایت‌کار که همانا نابودی‌است دچار خواهند شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در بخش دیگری از سخنان خود، خدمت به مردم را یکی از بالاترین موهبت‌های الهی دانست و خاطرنشان کرد: بعد از بندگی خداوند، فرصت خدمت به مردم بالاترین افتخار و موهبتی است که خداوند به انسان عطا فرموده و مسئولان باید قدر این فرصت طلایی را بدانند و  با تلاش و تدبیر بیشترین و بهترین خدمات را برای مردم انجام دهند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های تحولی و تلاش‌‌های جهادگونه کارکنان دستگاه قضایی استان، شاهد تحولات خوبی در حوزه کاهش اطاله دادرسی و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های مسن و کثیر‌الشاکی خواهیم بود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، جمشید رضایی با حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس کل جدید محاکم عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان معرفی و از زحمات علی نوریان در زمان تصدی بر این پست تقدیر به‌عمل آمد.

گفتنی است: طی حکم دیگری از سوی رئیس قوه قضاییه علی نوریان به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان منصوب شد.

بهمن راعی/ اصفهان

 

کدخبر: 938833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟