حادثه پل معلق هیر از شایعه مجازی تا واقعیت!

به گزارش رکنا از اردبیل؛ رسول صادقی با اعلام این خبر با اشاره به اینکه بازرسی‌ها و سرویس دوره‌ای پل معلق به صورت هفتگی انجام می‌شود، افزود: متاسفانه در جریان سرویس دوره‌ای که در روز شنبه انجام شد یکی از کارگر‌ها طی یک حادثه فوت شد.

او با ابراز همدردی با خانواده متوفی اظهار کرد: تمامی استاندارد‌های ایمنی برای استفاده گردشگران در این مجموعه رعایت شده و خبر منتشر شده در فضای مجازی به عنوان شکستگی پل صحت ندارد.

صادقی ادامه داد: خبر شکستگی در پل معلق شیشه‌ای هیر صحت نداشته و انتشار چنین شایعاتی غیر از ضربه به صنعت گردشگری استان نتیجه دیگری نخواهد داشت، بنابراین پیگیری قانونی انتشار این خبر کذب انجام خواهد شد.

در پی وقوع حادثه و فوت کارگر جوان حین سرویس دوره‌ای پل شیشه ای هیر ، در فضای مجازی علت فوت این جوان شکستگی و ناایمن بودن پل عنوان شده است.

راه‌اندازی پل معلق شیشه‌ای هیر، منطقه را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده و باعث رونق اقتصادی، اشتغال و گردشگری منطقه شده است.

نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای قوسی شکل ایران در شهر هیر که در سال ۹۸ افتتاح شد، در ۲۲ کیلومتری اردبیل در مسیر جاده اردبیل به سمت سرچم قرار دارد.


مولاخواه/اردبیل

کدخبر: 937540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟