برگزاری نمایشگاه ساخت ایران همراه با قرعه کشی و فروش اقساطی کالا از 24 مهر ماه

به گزارش رکنا از قزوین، خورگامی اعلام کرد: با توجه به تنوع تولیدکنندگان محصولات داخلی، برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی را به منظور معرفی هرچه بیشتر توانمندی های تولیدکنندگان فراهم می نماید.

وی اضافه کرد:  به همین منظور نمایشگاه ساخت ایران با رویکرد ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی از تاریخ 24 لغایت 28 مهر ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی بیان داشت: همچنین با عنایت به در پیش رو بودن هفته استاندارد، اداره کل استاندارد استان قزوین نیز در این نمایشگاه حضور داشته و تریبون آزاد با موضوع اطلاع رسانی در خصوص کالاهای استاندارد توسط کارشناسان اداره کل استاندارد، برگزاری مسابقه و ... نیز اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین در حاشیه برگزاری نمایشگاه، تفاهم نامه همکاری بین شرکت نمایشگاه های بین المللی و اداره کل استاندارد، به منظور انجام تعاملات هرچه بیشتر، منعقد خواهد شد.

این مسئول در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان افزود: لوازم خانگی، فرش و تابلوفرش، منسوجات، کالای خواب، لوستر و ... از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.

خورگامی گفت: مشارکت کنندگان این نمایشگاه محصولات خود را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه عرضه خواهند نمود و در روزهای برگزاری نمایشگاه هر شب ساعت 20:45 مراسم قرعه کشی همراه با اهداء جایزه برگزار خواهد شد.  

وی در پایان گفت: در روزهای برگزاری نمایشگاه، همه روزه از ساعت 15 تا 21 پذیرای هم استانی های گرامی و بازدیدکنندگان محترم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خواهیم بود./ت                                     

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 936363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟