تشییع با شکوه شهدای انتظامی نشان از عمق پیوند و دلبستگی افراد جامعه با این نیروی مقتدر و مردمی است

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام  " سید احمد رضا شاهرخی" ضمن تبریک هفته انتظامی گفت: تقدیم بیش از 500 شهید انتظامی در استان و 13000 شهید در سراسر کشور نشان از تلاش خدمتگزاری پلیس در جای جای این مرز و بوم است.

وی افزود: در خطبه های جمعه چهار سال اخیر 166 بار در خصوص انتظامی به صحبت کرده ام که بیشتر آن تقدیر و حمایت از انتظامی بوده و گاهی هم پیشنهادات مردمی و این حکایت از تقدیر و تشکر ما و همه مردم از پلیس است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که پلیس در برابر قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت مقتدر و در مقابل مردم فروتن و متواضع و مهربان است گفت: تشییع با شکوه پیکر شهید "سعید پناهی فر" در کوهدشت توسط مردم متدین و دیگر شهدای اخیر انتظامی نشان از عمق پیوند مردم و دلبستگی آنان به پلیس است.

حجت الاسلام  "شاهرخی" با بیان این که امنیت بستر همه امور اجتماعی و اقتصادی جامعه است گفت: تلاش کارکنان انتظامی در مرزها، شهرها، جاده ها در گرما و سرما برکسی پوشیده نیست و تامین امنیت 900 پایگاه نماز جمعه در کشور نیز قابل تقدیر است.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: مبارزه پلیس با اراذل و اوباش و قاچاقچیان ستودنی است و آنچه از زحمات کارکنان انتظامی را که در آشکار مشاهده می کنیم 10 برابر آن بصورت پنهان انجام می شود، که همه مردم آن را نمی بینند و گفتنی نیست.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 934598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟