کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب ایلام در جشنواره شهید رجایی

به گزارش رکنا از ایلام : مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی امروز یکشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۲ که با حضور حسن بهرام نیا استاندار ایلام برگزار شد و از  ولی ملکیان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت به نمایندگی از شرکت آبفای استان تقدیر شد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان ضمن تقدیر از توجه و حمایت های بی دریغ دکتر بهرام نیا استاندار جهادی ایلام، کسب این مقام را به کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان تبریک گفت و آن را حاصل پیگیری مسئولین، برنامه ریزی و تلاش مجموعه خدمتگزار و کارکنان شریف شرکت دانست.

پرویز ناصری افزود: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تلاش کرده تا برنامه های دولت در حوزه آبرسانی را به خوبی اجرا و محقق نماید که امیدواریم در آینده نیز شاهد موفقیت های بیشتری در این زمینه باشیم.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان بدنبال افزایش رضایت مندی مشترکین خود با ارائه خدمات شایسته و مطلوب است و در این راستا گامهای مناسبی برداشته شده که کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی مصداق بارز این فعالیتهای جهادی است.

مهندس ولی ملکیان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت نیز در این خصوص گفت: خوشبختانه با توجه به حمایت مدیرعامل شرکت و بررسی نقاط ضعف و قوت در سال گذشته برنامه های بسیار خوبی در سال جاری در حوزه ارائه عملکرد، تدوین و اجرا گردید که حاصل آن را امروز شاهد بودیم و سعی خواهیم کرد که درسال آتی نیز شاهد بهبود عملکرد شرکت باشیم.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 933356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟