کمک به حل مشکل مردم از طریق قانون، اولویت مدعی العموم است

به گزارش رکنا از اردبیل، دادستان اردبیل با همراهی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و معاون دادستان در امور حقوق عامه و شهردار اردبیل در جهت حل مشکل مردم در بازدید از شهرک ولیعصر نیروی انتظامی گفت: عدم حل این مشکل بیش دو دهه سابقه دارد و این فرآیند فرسایشی عدم حل مشکل بین شهرداری و تعاونی مسکن شهرک، فقط و فقط به ضرر اهالی این محل بوده و باعث شده اهالی شریف این شهرک از حداقل امکانات شهرنشینی که در درودست‌ترین روستا‌های استان نیز وجود دارد، بی بهره باشند.

جلال آفاقی افزود: این در حالی است که متضرر اصلی مشکل بین دو شخصیت حقوقی شهرداری و تعاونی مسکن شهرک، اشخاص حقیقی ساکن در این شهرک می‌باشند. 

وی گفت: طی این بازدید مقرر گردید به قید فوریت صورت جلسه‌های لازم بین شهرداری و تعاونی دال بر مالکیت قسمت الحاقی به شهرداری و انجام اقدامات لازم از ناحیه شهرداری منعقد و موانع حل قانونی این مشکل ظرف یک هفته آتی کاملا مرتفع گردد.

گفتنی است این بازدید با عنایت به گزارشات متعدد مردمی دال بر عدم ارائه خدمات حداقلی از ناحیه شهرداری به جهت اختلاف با تعاونی مربوطه در مورد مالکیت قسمت الحاقی این شهرک انجام شد و همچین مقرر شد آسفالت قسمت مرکزی شهرک از امروز آغاز و اتوبوس‌های شهرداری نیز در این مسیر تعریف و به اهالی شریف این شهرک سرویس ارائه نماید.

 

کدخبر: 931552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟