آبرسانی به مجتع مسکونی گیوان شهر نصرآباد جرقویه در دستور کار آبفای استان اصفهان قرار دارد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حسین اکبریان با بیان این که این مجتمع عمدتا برای اسکان محرومان در نظر گرفته شده و شامل 305 واحد مسکونی است، خاطرنشان کرد: تاسیسات آب برای 116 واحد این مجتمع در فاز نخست از سال گذشته با مشارکت شهرداری انجام شده است و واگذاری انشعاب آب به متقاضیان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بر اساس توافقات انجام شده مقرر شد تامین لوله تعدادی از پلاکهای مسکونی فاز دوم که به محرومین واگذار شده است توسط آبفای استان انجام و اجرای کل لوله گذاری این مجتمع توسط شهرداری نصرآباد عملیاتی گردد.

گفتنی است در ادامه این سفر، مدیر عامل آبفای استان اصفهان به همراه معاون بهره‌برداری و توسعه آب و مدیر آبفای جرقویه در جلسه ملاقات مردمی حضور یافته و پاسخگوی موارد مطرح شده از سوی مردم این منطقه بود.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان همچنین با حضور در امور آبفای جرقویه با کارکنان این امور دیدار و در نشست صمیمی مشکلات و موارد مطرح شده از سوی آن ها را بررسی و دستورات لازم را برای رفع آن ها صادر کرد.

اکبریان در این نشست با بیان این که منطقه جرقویه دارای گستردگی زیادی است و اقدامات بسیار موثری در آن صورت گرفته که جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: پیگیری انشعابات غیر مجاز، وصول مطالبات، تعویض کنتورهای فرسوده، مشارکت با دهیاری ها به منظور آسفالت ترانشه ها، افزایش ظرفیت خطوط انتقال و توجه به بحث تله متری از اولویت هایی است که باید در دستور کار مدیر و مسئولان این منطقه قرار گیرد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 931041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟