کسب رتبه عالی استانداری لرستان در ارزیابی عملکرد بی سابقه است

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار روز پنج شنبه سی ام شهریورماه در شورای اداری استان با رویکرد تجلیل از دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی، عنوان کرد: در ارزیابی انجام شده در مرکز بررسی عملکرد کشور، از ابتدای دولت سیزدهم در استان معدل کلی عملکرد بالای عدد ۹۰ و رتبه ی عالی را کسب کرده است.
وی ادامه داد: این در شرایطی است که از سال ۹۰ تا ۹۹ عملکرد دولت در استان لرستان همواره پایین تر ازعدد ۹۰ بوده و از این حیث عملکرد دولت با دهه ی قبل از آن بسیار بهتر و رو به جلو بوده است.
استاندار به اعتبارات عمرانی، احیای واحدهای اقتصادی تعطیل و راه اندازی پروژه های عمرانی و تولیدی راکد در لرستان طی دو سال اخیر اشاره کرد و اظهار کرد: در این بین و در خلال احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی و وضع موجود طرح های بزرگ زیرساختی و اقتصادی در بخش های مختلف در دستور کار قرار گرفته اند.
زیویار افزود: برای اجرای این طرح ها از تمامی ظرفیت های استان از جمله نمایندگان مجلس، وزرا و مسئولین کشوری بیش تر از گذشته استفاده می شود.
وی ابراز کرد: تدوین طرح های بزرگ اقتصادی توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یکی دیگر از برنامه های در دست اجراست که به وزارت کار ارسال شده است.
استاندار ادامه داد: این اقدام در راستای دستور اکید رئیس جمهور به وزیر کار برای ویژه تر دیده شدن برخی استان ها از جمله لرستان انجام شد.
زیویار همچنین به مقاومت و حرکت رو به جلوی کشور علیرغم ناملایمات و سختی های زیادی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی فشرده تر از قبل طی دو سال اخیر روا داشته اند، اشاره کرد و گفت: در شرایطی که تحریم ها و فشارها روز به روز سخت تر از گذشته به ملت و نظام جمهوری اسلامی تحمیل می شوند، می بینیم که پرچم جمهوری اسلامی ایران در سراسر عالم برافراشته است.
وی تصریح کرد: به واقع دشمن های ملت ایران دچار حماقت هستند، چرا که هر چه فشارها بیش تر می شوند ملت و نظام جمهوری اسلامی مقتدرتر عمل می کند.
استاندار به برخی از عملکردهای معکوس تحریم ها و فشارهای اقتصادی به کشور اشاره کرد و عنوان کرد: درسختگیری های بیش تر در فروش نفت، تحریم مسئولین ما شاهد فروش بیش تر نفت، حضور و مراودات سیاسی مسئولین در عرصه های بین المللی بودیم.
زیویار اظهار کرد: هرچه مقابله با انقلاب بیش تر شده، مقاومت و حرکت رو به جلوی کشور بیش تر شده است.
وی حضور موثر در گروه بریکس و شانگهای را از دیگر حرکات رو به جلوی نظام در مراودات سیاسی با سایر کشورها علیرغم تشدید فشارهای سیاسی به کشور برشمرد.
استاندار لرستان توطئه های داخلی علیه ملت ایران را در سال گذشته همراه با فشارهای خارجی را نمونه ای دیگر از اقدامات بازدارنده دشمنان علیه رشد و توسعه کشور قلمداد کرد و گفت: اغتشاشات سال گذشته، مسمومیت دانش آموزان و جنگ ترکیبی تبلیغاتی تمام عیارعلیه ملت و کشور از دیگر فشارهای ناجوانمردانه بود که با وجود همه ی آنها چراغ جمهوری اسلامی ایران پروفروغ تر از گذشته است.
در جلسه ی شورای اداری استان با رویکرد تجلیل از دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی، از دستگاه های برتر در حوزه های مختلف تجلیل شد.

در این جلسه همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیر کل مدیریت و برنامه ریزی استان گزارشاتی از برنامه های پیشرو از جمله جذب اعتبارات، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ارائه دادند.

 

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 930651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟