طرح میثاق در سایه همدلی مسوولان رشت کلید خورد

به گزارش رکنا از گیلان؛ رحیم شوقی شهردار رشت ظهر امروز در حاشیه آغاز پروژه طرح میثاق در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح میثاق یکی از مهم‌ترین طرح‌های چند سال اخیر شهر است، اظهار کرد: طرح‌های میثاق شامل هشت تقاطع غیرهمسطح، بازگشایی دو محور و اجرای پروژه‌های آسفالت در سطح شهر رشت به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های چند دهه اخیر شهری شمال کشور است که قطعاً نقش بسزایی را در کاهش ترافیک خسته کننده کلانشهر رشت خواهد داشت.

وی با اشاره به همدلی موجود در اجرای طرح میثاق در شهر رشت، گفت: این طرح با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر رشت، استانداری گیلان، رئیس کل دادگستری، دادستان و تمامی نهادها، پس از مدت‌ها به عنوان نمادی از همدلی برای اقدامات عملی در حوزه مدیریت شهری آغاز شده است.

شهردار رشت با ابراز خرسندی از همدلی و وفاق موجود در سطح مدیریتی گیلان و شهر رشت در راستای اجرای طرح میثاق، تصریح کرد: بدون شک بدون وجود وفاق و همدلی هیچ موفقیتی در سطح مدیریتی شهری و استانی انجام نمی‌شود، لذا خوشبختانه روحیه تعامل خوبی در بین اعضای شورای شهر، شهردار و دیگر مدیران شهری در خصوص اجرای طرح میثاق وجود دارد.

شوقی با ابراز خرسندی از آغاز طرح میثاق در شهر رشت، بیان کرد: این طرح به منظور کاهش بار ترافیکی در سه تقاطع غیر همسطح حمیدیان، باهنر و ایت الله رودباری آغاز شده و اجرای به موقع آن منجر به کاهش بار ترافیکی شهر رشت می‌شود.

وی تقاطع غیر همسطح یکطرفه شهید باهنر را به طول ۴۲۵ متر و عرض ۹ متر برشمرد و گفت: روگذر شهید باهنر در محل تقاطع خیابان شهید باهنر با خیابان امام خمینی(ره) که میدان گیل را به کمربندی رشت متصل می کند، واقع شده است.

به گفته شهردار رشت تقاطع آیت‌الله رودباری که به کمربندی شهید بهشتی متصل می شود ۹متر عرض و ۳۸۰ متر طول دارد.

شوقی با بیان اینکه اجرای دو پروژه باهنر و حمیدیان در مدت ۱۵ ماه و آیت‌الله رودباری ظرف ۱۹ ماه انجام می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه منابع مالی پروژه ها تامین شده و با حمایت های استانداری، دادگستری و دادستانی و همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی در مدت وعده داده شده به بهره برداری خواهد رسید.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 930597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟