سارق لوازم خودرو با 20 فقره سرقت در"مراغه"

به گزارش رکنا از هشترود؛ سردار"علی محمدی"در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو درسطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های علمی و فنی پلیسی،سرانجام یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در مخفیگاه خود دستگیر و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی،سارق برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد:متهم در بازجویی های فنی بعمل آمده به 20 فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار"محمدی"در پایان به همشهریان توصیه کرد:به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت،خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی،دزدگیر،قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن همراه،اسنادو مدارک،شناسنامه،وجه نقد و ... بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن 197گزارش نمایند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 928425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟