پل های عابر پیاده گرگان جولانگاه معتادین

به گزارش خبرنگار رکنا از گرگان ؛ پل عابر پیاده برای افزایش ایمنی عبور و مرور عابران پیاده، ایجاد آرامش و کاهش اضطراب عبور از عرض خیابان‌های شلوغ، جلوگیری از حوادث تلخ، کاهش تصادف و مشکلات ترافیکی است، اما متاسفانه برخی از این پل‌ها بخاطر نبود روشنایی و رسیدگی خوابگاه معتادان شده است.

با نگاهی گذرا به سطح شهر گرگان در سایه بی نظارتی مسئولان در مرکز استان این شهر شمالی بسیار زیبا را با چالش های فراوانی روبه رو کرده ، یکی از این چالش ها ی بزرگ تبدیل شدن برخی از پل های عابر در سطح شهر به اسکان برای معتادین که این امر ایجاد نا امنی برای شهروندان شده است .

 مردم برای ساخت این پل ها هزینه کرده اند و بایدمسئولین شهری  در جهت حفاظت از جان مردم  و امنیت آنها تدابیر لازم را اخذ کنند.

پل های عابر پیاده جایگاهی برای انجام بزه کاری های اجتماعی

درگفتگو با برخی از شهروندان

اقای حسینی به گزارشگر رکنا گفت : متاسفانه برخی پل های عابر پیاده در گوشه و کنار شهر تبدیل به جایگاهی برای خواب شبانه روزی  معتادین تبدیل شده که شهروندان خطر عبور از خیابان را بر گذر از این پل ها ترجیح می دهند.

این شهروند گرگانی خاطر نشان کرد: کسی دیگر از پل های عابر پیاده استفاده نمی کند و فقط محلی برای تردد اراذل و جایی برای بزه کاری اجتماعی شده است.

این شهروند تصریح کرد:بدلیل نبود نظارت بر این مکانها  فرصتی برای بزه کاران شهر برای زور گیری و دزدی از شهروندان و جایگاه مناسب برای کارتن خوابها تبدیل شده است

وی بیان کرد: با نگاهی اجمالی به پل های عابر پیاده در سطح شهرگرگان متوجه می شویم که تمام پله های برقی  آن خراب است برای مثال این وضعیت در پله برقی های فلکه شهرداری که مرکز شهر است  و همچنین وضعیت پله های ثابت نیز در خور توجه نیست و اوضاع مناسبی ندارد.

این شهروند افزود : پل های عابر پیاده تبدیل به چالشی برای رفت و آمد عابران پیاده شده امید است مسئولین با رفع مشکل  مانع حضور آنها در محلهای عمومی شوند.

کرامتی/گلستان

کدخبر: 924404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟