اجرای طرح امنیت محله محور در کلانتری ها و پاسگاه‌ها

به گزارش رکنااز ایلام، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه به عنوان صاحب قلم میتوانند با رصد مشکلات اجتماعی - فرهنگی جامعه و انعکاس آن به فرماندهی انتظامی استان یاریگر این ارگان نظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه بسیار مثمر ثمر باشند.
سردار سلمانی افزود : علاوه بر حضور میدانی پلیس در جامعه، به صورت نامحسوس نیز مشکلات جامعه رصد شده و جهت رفع به معاونت های مربوطه ارجاع داده خواهدشد.
فرمانده انتطامی استان گفت: یکی دیگر ازطرح های در دست بررسی جهت کاهش جمعیت معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در شهر، راه اندازی کمپ ترک اعتیاد بر اساس اجرای ماده ۱۶ است که با اجرای آن در جهت ارامش جامعه و خانواده های معتادان گام موثری برداشته خواهد شد.

وی افزود : ۳۲۵ هزار دستگاه خودرو پلاک ایلام داریم، با توجه به ظرفیت خیابانها و وضعیت زیرساختها ما یک پارکینگ طبقاتی و عمومی در سطح شهر نداریم .

وی در پایان  به برنامه های در دست اقدام فرماندهی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: افزایش طرح های مقابله با ارزال_اوباش، معتادان متجاهرو خرده فروشان، مبارزه با سرقت های خرد و کلان در حوزه معاونت اجتماعی، اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی و تعامل با سایر ارگان ها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی در جهت فرهنگ سازی و افزایش امنیت اجتماعی از دیگر برنامه های این فرماندهی است.
کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 916524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟