تقدیر بازرس استان چهارمحال وبختیاری از خدمات مطلوب شرکت توزیع نیروی برق استان

به گزارش رکنا از چهارمحال و بختیاری:علی احمدی بازرس کل  استان ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: اگر بخواهیم فلسفه عاشورا را با نظام اداری پیوند بزنیم ،خواهیم دید همانطور که امام حسین (ع) برای آزادی قیام کرد ، ارتقاء سلامت نظام اداری نیز مرهون تلاش آمران به معروف وناهیان از منکر است و همچنین راه ورسم انبیاء الهی در نظام اداری بعنوان یک شاخص و الگو می باشد.

وی یکی از وظایف دستگاه های نظارتی را حمایت از مدیران شجاع وقانونمند عنوان کرد و گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده ، فعالیتهای شرکت توزیع نیروی برق در حوزه های محرومیت زدایی ، توسعه و بهینه سازی شبکه های برق رسانی ، مدیریت پیک بار مصرف برق استان ، خدمات دهی به مشترکین، بهبود شبکه روشنایی معابر ، کاهش خاموشی ها در بخش صنعت ، و ... مطلوب و رضایت بخش ارزیابی شده که از حیث ارتقاء نظام سلامت اداری توفیق بسیارخوبی است و بعنوان دستگاه برتر معرفی می گردد.

مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه های مختلف ، توفیقات کسب شده را حاصل زحمات همه کارکنان این شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد که با عنایت خدای متعال وبه پشتوانه تلاش همکاران، ارائه خدمات مطلوب در حوزه برق استان تداوم خواهد داشت.

در پایان این برنامه از حسن بیژنی مدیر روابط عمومی این شرکت نیز بواسطه اطلاع رسانی موثر ، اقناع افکار عمومی وسایر فعالیت های این حوزه، تقدیر شد.

پریسا مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

 

کدخبر: 914081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟