تجلیل شهردار و شورا از مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج

به گزارش رکنا از کردستان؛ شهردار و اعضای شورای شهر سنندج در جلسه رسمی شورا از اقدام خداپسندانه مدیر مرکز متکدیان این شهرداری در خصوص رد رشوه 144 میلیون تومانی یک متکدی تقدیر کردند.

سیدانور رشیدی شهردار سنندج در مراسم تقدیر از این مدیر پاکدست، اظهار کرد: کارکنان شهرداری‌ها با توجه ارتباطات تنگاتنگ با شهروندان باید همواره روحیه خدمت جهادی، صداقت، پاکی و خدمت‌رسانی را در خود تقویت کنند.

وی با بیان ایمان، تقوا و قانون مداری را از شاخص مدیران موفق دانست، و تصریح کرد: تخصص، پاکدستی و تلاش در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های سازمان و دستگاه از دیگر شاخص‌های مهم مدیران است.

به گفته شهردار سنندج، تقویت باورهای دینی و اعتقادی در بین کارکنان مجموعه شهرداری با توجه به گستره فعالیت‌های این نهاد در مسیر خدمت به شهر و شهروندان ضروری است.

رشیدی با تاکید براینکه روحیه ایثارگری و پاکدستی، نقش موثری در عزت نفس کارکنان برای مقابله و برخورد با هنجارشکنان دارد، گفت: مدیرمرکز متکدیان شهرداری سنندج الگوی بسیار مناسبی برای تقویت روحیه پاکدستی در بین همکاران این مجموعه است.

وی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند مدیرمرکز متکدیان شهرداری سنندج و رد درخواست رشوه چند10 میلیونی، گفت: معرفی چنین الگوهایی می‌تواند به تقویت هرچه بیشتر فرهنگ مقابله با هنجارشکن‌هایی از این دست کمک کند.

در این جلسه رییس و اعضای شورای شهر سنندج نیز از این اقدام ارزشمند مدیر مرکز متکدیان سنندج تقدیر کردند و بر حمایت و توجه ویژه به این دست مدیران و کارکنان تاکید کردند.

گفتنی است؛ یک فرد متکدی با مراجعه به شهرداری سنندج به مدیر مرکز متکدیان پیشنهاد داد در صورتی که مانع فعالیتش در یکی از خیابان‌های سطح شهر نشوند، سالانه 144 میلیون تومان به مدیر این مرکز پرداخت کند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

کدخبر: 911089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟