ایثارگران از امکانات استخر سرپوشیده ایثار قزوین استفاده کنند

به گزارش رکنا ازقزوین، هادی اسدی افزود: فرزندان، والدین و همسران شهدا و جانبازان 5 تا 70 درصد و افراد تحت تکفل آنها می‌توانند از امکانات استخر سرپوشیده ایثار قزوین استفاده کنند.

وی افزود: استخر سرپوشیده ایثار قزوین شامل سونای خشک، سونای بخار، جکوزی سرد و گرم و قسمت آب درمانی است که ایثارگران از روز شنبه بیست و چهارم تیر ماه 1402 با تخفیف 80 درصدی می‌توانند از امکانات این استخر بهره‌مند شوند.

مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین گفت: استخر یاد شده در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از ساعت 10 صبح تا 16 برای بانوان ایثارگر و در روزهای شنبه ساعت 20 تا 22 شب، یکشنبه و پنج‌شنبه ساعت 18 تا 22 شب برای آقایان ایثارگر دایر است.

وی ادامه داد: همچنین روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت 16 تا 18 ویژه جانبازان 70 درصد است که این عزیزان می‌توانند در این روزها به صورت اختصاصی از استخر یاد شده استفاده کنند.

این مقام مسئول افزود: علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09936989794 ویژه بانوان (باقری) و 09936989795 ویژه آقایان (حسین لشگری) تماس حاصل کنند.

مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین ادامه داد: علاقمندان می‌توانند از امکانات سالن ورزشی این موسسه استفاده کنند که جهت رزو این سالن با شماره تلفن‌های یاد شده تماس حاصل کنند.

این مقام مسئول گفت: همچنین علاقمندان می‌توانند از هتلینگ ورزشی موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین استفاده کنند.

گفتنی است موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین در زمینی به مساحت هفت هزار و 500 مترمربع و زیربنای هفت هزار و 200 مترمربع در کیلومتر2  جاده قزوین – بوئین‌زهرا ساخته شده است.

مجتمع فوق در فازهای یک و دو تعریف شده و شامل بخش‌های مختلفی مانند سالن‌های ورزشی، استخر، مرکز آب درمانی، سالن همایش و هتلینگ است.

این پروژه سال 1388 در چهار طبقه شروع به احداث شده و اسفند سال 1399 به بهره‌برداری رسیده که زیرزمین آن شامل استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره و فضاهای آب درمانی (هیدروتراپی) است.
لیلابیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 908447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟