انجمن گلخانه داران استان چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود.

به گزارش رکنا از چهارمحال و بختیاری، 

شهرام زارع  با تاکید بر اینکه عملگرایی در دستور کار اتاق بازرگانی استان قرار دارد، اظهار کرد: تشکیل انجمن گلخانه‌داران یکی از دغدغه‌های اصلی در استان است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت برای بهبود فضای کسب و کار در چهارمحال و بختیاری و همچنین حل مشکلات فعالان اقتصادی نیازمند به همفکری با اندیشمندان در استان هستیم.

 زارع افزود: استان چهارمحال و بختیاری قابلیت های فراوانی در تولید محصولات گلخانه‌ای دارد و با صادرات محصولات گلخانه‌ای، توسعه کشت های گلخانه ای رشد قابل توجهی پیدا می کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: برای انجمن‌های اتاق بازرگانی اعتبار مالی در نظر گرفته شده است که این اعتبار برای هر انجمن بر اساس عملکرد اختصاص پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: برای بهبود فضای کسب و کار در چهارمحال و بختیاری و همچنین حل مشکلات فعالان اقتصادی نیازمند به همفکری با اندیشمندان در استان هستیم.

زارع با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری آمادگی حمایت از ایده‌ها و پیشنهادات انجمن‌های اتاق بازرگانی را دارد، گفت: نباید اجازه دهیم تا سود کشاورز در جیب دلال برود.

در ادامه سید مرتضی فیاضی، دبیر کمیسیون‌های تخصصی و انجمن‌های اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای تشکیل هر انجمن حداقل نیاز به 15 عضو داریم، گفت: اعضا باید دارای کارت بازرگانی و عضویت در اتاق بازرگانی باشند.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون گلخانه‌داران می‌تواند در قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی نیز دخالت داشته باشند.

فیاضی تاکید کرد: به ازای هر 10 عضو در انجمن گلخانه‌داران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری می‌توانیم یک نماینده در انجمن ملی گلخانه‌داران کشور داشته باشیم.

چهارمحال و بختیاری، پریسا مصیبی دهکردی 

کدخبر: 907529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟