نیروگاه مقیاس کوچک درشرکت کشت وصنعت طلاچین افتتاح شد

به گزارش رکنا از قزوین، غلامحسین جعفرزاده مدیرعامل شرکت کشت وصنعت طلاچین دراین مراسم گفت: این نیروگاه دیزلی با ظرفیت ۱۰ مگاوات برق مورد نیاز شرکت طلاچین در زمینه تولیدات غذایی با ظرفیت ۱۲۴ هزار تن در سال را تامین می کند.

photo_۲۰۲۳-۰۷-۰۵_۱۲-۴۵-۲۸

وی افزود: برای راه اندازی این نیروگاه مقیاس کوچک با مدل خود تامین بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گفت: محصولات شرکت کشت وصنعت طلاچین سیب زمینى سرخ کرده یخ زده ( فرنچ فرایز )، چیپس سیب زمینى طبیعى تازه با طعم های مختلف، چیپس قالبى  هم شکل و هم سایز از پودر سیب زمینى (نوع چیپس پرینگلز)می باشد.-

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم گفت: توسعه نیروگاه های کوچک مقیاس مورد حمایت دولت قرار دارد.

photo_۲۰۲۳-۰۷-۰۵_۱۲-۴۵-۲۸ (2)

استاندار قزوین با تاکید بر رصد و حل مسایل و مشکلات صنعتگران استان قزوین از سوی دستگاه های ذیربط،گفت: موارد و مشکلاتی که از سوی صنعتگران طرح می شود باید در ستاد تسهیل مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

اعلایی بیان کرد: شرکت طلاچین از واحدهای صنعتی موفق استان است و امیدواریم با اجرای طرح توسعه بتوانید اشتغال بیشتری ایجاد کند.

photo_2023-07-05_16-33-09

وی افزود: برای تامین آب با استفاده از روشهای قانونی کمک کنید تا اجرای طرح توسعه شتاب گیرد و برای اصلاح ورودی هم با کمک راهداری و واحدهای صنعتی دیگر اقدام شود.

photo_2023-07-05_16-33-13

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 907484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟