تشکیل ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی

به گزارش رکنا از  ایلام، این ستاد با حضور اعضای شورای معاونان و به ریاست "حسین نورعلیوند"  مدیر کل بهزیستی ایلام و "رضا شریفی" دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در سالن جلسات مدیریت این مجموعه تشکیل شد.

ستاد مذکور با هدف برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های بزرگداشت هفته بهزیستی تشکیل و اعضا پیرامون اجرای مطلوب برنامه های بزرگداشت این مناسبت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر کل بهزیستی ایلام در این نشست با تبریک دهه امامت و ولایت و تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر خم، بر برگزاری مطلوب برنامه ها و اجرای با کیفیت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد تاسیس بهزیستی تاکید کرد.

حسین نورعلیوند بیان کرد: برنامه های بزرگداشت هفته بهزیستی امسال با رویکرد مردمی سازی و متفاوت تر از سالهای گذشته باید برگزار شده و از این مناسبت برای اطلاع رسانی و تبیین خدمات بهزیستی استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به تقارن هفته بهزیستی با ایام ماه محرم بر برنامه ریزی برای برگزاری آیینهای متناسب با این مناسبت تاکید کرد.

در این ستاد مقرر شد برنامه های پیش بینی شده هر معاونت و شهرستانها در هفته بهزیستی تا اواخر هفته جاری برای جمع بندی و اعلام به ستاد بهزیستی کشور به دبیر ستاد  اعلام شود.

24تا 30 تیرماه امسال به عنوان هفته بهزیستی با شعار "برای مردم برای به زیستن" نامگذاری شده است.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 907406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟